vlI2vnp1R8qeJnz1AZDd4Q

Tipy pro zdravou snídani

Víte o tom, že lidský metabolismus je po ránu nejvýkonnější a lidé, kteří si dávají velkou snídani a lehkou večeři, obvykle shodí dvaapůlkrát tolik než ti, kteří si dávají malou snídaní a bohatou večeři? 

Já osobně snídám vydatně, přečtěte si pár tipů, jak začínám své ráno:

  • Každý den začínám den sklenicí teplé vody s citrónem, nastartuje můj organismus a podpoří trávení, navíc přirozeně dodá potřebný vitamín C
  • Nejvydatnější snídaní jsou vejce a příprava mi zabere tak 3 minuty, dávám si je prakticky denně
  • Nezbytná je malá porce zeleniny – pár malých rajčátek, paprika, okurka
  • Přidám bílý jogurt nebo nebo sklenici zákysu
  • Piju zelený čaj, můj oblíbený je jasmínový, bohatý zdroj antioxidantů
  • Hned po snídani si připravím svačinu v podobě ovocného smoothie, ale o tom zas příště

A na co si dát pozor? No přece na skryté cukry, které vás nasměřují k energetickému propadu – vynechte sladké pečivo, křupavé müsli s medem, ochucené jogurty nebo pomerančový džus z krabice.

A co snídáte vy?

Tags: No tags

Comments are closed.