QRekBtj7ScipC6NdwJ0UEw

Tipy pro pohodovou večeři

Účelem večeře není nadlábnout se, ale příjemně se nasytit, dopřejte si něco lehkého a zeleninu. Naše babička měla pravdu: nejzdravější je to, co si uvaříme doma.

Toto je špatně – s tím přestaňte! Tip Active Lady
Hamburger s hranolky Hamburger z mletého masa s polovinou celozrnné housky, plátky brambor pečené v troubě, zeleninový salát
Fish and chips (smažená ryba s hranolky) Ryba pečená v troubě + brambor pečený v troubě
Polévky z pytlíku/konzervy Vývar nebo krémová polévka – zeleninová, houbová, dýňová, brokolicová, kapustová, přirozeně zahuštěné
Rizoto z bílé rýže, slanina, smetana a hromada eidamu Celozrnná rýže, kvalitní šunka nebo kuřecí maso, spousta zeleniny
Špagety carbonara – levná slanina, smetana a hora sýru Celozrnné špagety, farmářská slanina  a kvalitní sýr
Levný párek s instantní bramborovou kaší Kvalitní grilovaný párek s velkým obsahem masa a domácí bramborová kaše
Smažená ryba a brambory Losos pečený v troubě, čerstvé brambory s bylinkami
Steak s hranolky Kvalitní steak, brambor pečený v troubě a zelenina

Další tipy pro zdravou večeři:

  • Celozrnný chléb, cottage s pažitkou
  • Rajčata, čerstvá celozrnná bageta s máslem
  • Salát z červené čočky
  • Červená řepa vařená s kozím sýrem a celozrnnou bagetou
  • Dušené kuřecí/krůtí maso a zelný salát
  • Zapečený lilek se sýrem
  • Hrachová kaše, sterilované okurky, celozrnný chléb
  • Pečená ryba se zeleninou
  • Lehká polévka
Tags: No tags

Comments are closed.